본문 바로가기

Hear Me...

Westlife 웨스트라이프 (Westlife, 1999) - 당신이 필요해요 I Need You




Westlife, 1999
By Westlife



Baby Baby I swear to you
Baby Baby I'm hear for you
 

그대여 당신에게 맹세해요
그대여 당신을 위해 내가 여기 왔어요


I don't know why
Why I did those things to you
What went through my mind
And I don't know why
Why I broke your heart in two
Guess that I was blind

 
왜 그런지 모르겠어요
당신에게 내가 왜 이러는지 모르겠다구요
무엇이 내 마음을 사로잡는 걸까요
이유를 모르겠어요
왜 내가 당신의 마음을 두 갈래로 찢어 놓았는지 모르겠어요
아마 내가 눈이 멀었었나 봐요


Baby how I wish you could forgive me
Just one more time


그대여 당신이 날 용서해주기를 얼마나 간절히 원하는데요
한 번만 봐주세요


And I swear I'll be there
Anytime you want me to
I'll be true Here for you
Don't leave me lonely
'Cause I need you
 

당신에게 맹세할 게요
그곳에 같이 있을 거라고
당신이 날 원하는 언제든지 말이에요
난 진실될게요 당신을 위해 내가 여기 있잖아요
날 혼자 버려두지 마세요
난 당신이 필요하니까


Yes, I've been a fool
Now I see the price to pay
I can't run and hide
'Cause I'm losing you
And my chances slipped away
With each time I lied
 

내가 어리석은 것 같아요
이제 난 그 지불해야 할 댓가를 알겠어요
난 어디 도망가서 숨을 데도 없잖아요
왜냐하면 당신을 놓칠테니까
내 기회는 내가 거짓말 할 때마다 사라져 갔어요


Baby how I wish you could forgive me
One more time

 
그대여 당신이 날 용서해주기를 얼마나 간절히 원하는데요
한 번만 봐 주세요


And I swear I'll be there
Anytime you want me to
I'll be true Here for you
Don't leave me lonely
'Cause I need you

 
당신에게 맹세할 게요
그곳에 같이 있을 거라고
당신이 날 원하는 언제든지 말이에요
난 진실될게요 당신을 위해 내가 여기 있잖아요
날 혼자 버려두지 마세요
당신이 필요하니까


Baby living without you
Will tear me apart
When I know how it could have been
But I don't care what it leads to
Let's make a new start
And give love a chance to win cause
Baby I swear

 
그대여 당신없이 산다는 것은
내 마음을 찢어버리는 거예요
내가 그런 사실을 알 때면
어떻게 인도하든 난 개의치 않을 거에요
새롭게 시작해 봐요
사랑할 기회를 주시구요
그대여 맹세할게요


Baby Baby I swear to you
Anytime you want me to
Yes I swear
Baby Baby I'm here for you
Don't leave me lonely
'Cause I need you

 
그대여 그대여 맹세할게요
당신이 원하는 언제든지 역시
그대여 당신을 위해 내가 여기 있어요
날 혼자 내버려두지 마세요
당신이 필요하니까


And I swear I'll be there
Anytime you want me to
I'll be true Here for you
Don't leave me lonely
'Cause I need you

 
당신에게 맹세할게요
그곳에 같이 있을 거라고
당신이 날 원하는 언제든지 말이에요
난 진실될 게요 당신을 위해 내가 여기 있잖아요
날 혼자 버려두지 마세요
왜냐하면 난 당신이 필요하니까

 
Yes baby I need you
 

그대여 난 당신이 필요해요