본문 바로가기

Hear Me...

토미 페이지 Tommy Page (Paintings In My Mind, 1990) - 당신의 모든 것이 되겠어요 I'll Be Your Everything




Paintings In My Mind, 1990 - I'll Be Your Everything
By Tommy Page

 

So long that I've waited for a girl
To come into my life and in my world
I can't explain my feelings for you
I guess you're just all my dreams come true

아주 오래토록 기다려왔던 한 소녀가 있어요
나의 삶에, 나의 세계로 그녀가 다가왔죠
당신에 대한 나의 감정을 설명할 순 없어요
당신이 나의 꿈이 될거라 생각해요

And I'll be your lover, your lover
And I'll be your best friend (Oh I'll be your friend)
I'll be there when you're needing me (when you need me)
I'll be your everything, your everything

그리고 난 당신의 연인이 될거예요
또 당신의 가장 친한 벗이 되겠어요
당신이 나를 필요로할 때, 거기에 있을게요
당신의 전부가 되겠어요 당신의 모든 것이...

Chorus:
I'll be your everything
I'll be all that you want and all that you need
I'll be your everything
I'll give you all that I have, my love, my life, and me
I'll be your everything

당신의 전부가 되겠어요
당신이 원하는 모든 것을 말이에요. 그리고 당신이 필요하는 모든 것을
당신의 전부가 되겠어요
내가 가진 모든 사랑, 나의 삶, 그리고 나까지 당신에게 줄게요
당신의 전부가 되겠어요

Now that we're together at last
We shouldn't think about our problems in the past
'Cause true love takes a miracle come to find
I guess that I've been blessed 'cause I've got you by my side

마침내 우리는 함께 하게 되었어요
지나간 우리에게 있었던 일들에 대해서 생각할 필요는 없어요
진실한 사랑은 기적을 가져다 주니까요
당신이 내 곁에 있으니 나는 축복받았다고 생각되요

And I'll be your lover, your lover
And I'll be your best friend (Oh I'll be your friend)
I'll be there when you're needing me (when you need me)
I'll be your everything, your everything

내가 당신의 연인이 되어줄게요
그리고 당신의 가장 좋은 친구가 될게요
당신이 나를 필요로 할때 내가 그곳에 있을게요
내가 당신의 모든 것이 되어주겠어요

When you're lost and you're down and you're seeing darkness
And there's no one there that can be found
Just turn around I'll be there holding out my arms for you
Just reach for me, I'll be the one to set you free

당신이 방황하여 무기력하고, 보이는 것이 어둠뿐이고
아무도 보이지 않을 때는 그냥 고개를 돌려 봐요
그러면 거기에 내가 있을 거에요 당신을 위해 두 손을 벌리고 말이에요
그냥 나에게 향해 봐요 당신을 구해 줄 단 한 사람이 되겠어요

I'll lift you up when you're feeling down
I'll make your whole world turn around
I'll give my heart and soul to you
To let you know this love is true

우울할 때는 기운을 북돋아주고
당신의 세상을 바꿔줄게요
내 몸과 마음을 당신에게 모두 바쳐
이 사랑이 진실임을 알게 해주겠어요

I'll be your every thing

지난 5월 토미 페이지 포스팅 이후, 어언 6개월만에 2번째 포스팅이군...
이 곡이 우리나라 사람들에겐 거의 알려져 있다고 봐야겠지...