본문 바로가기

Hear Me...

Westlife 웨스트라이프 (Where We Are, 2009) - 더 이상 영웅이 없을 때 No More Heroes




Where We Are - No More Heroes
By Westlife



When the waves are crashing down pulling you to sorrow
I will sail you back to shore
When there are no more heroes

파도가 부서져 내리며 당신을 슬픔 속으로 끌고 갈 때
내가 당신을 다시 해변가로 보내줄게요
더 이상 영웅이 없을 때

Over under, near or far
I'll be right beside you
Standing here with open arms
When there are no more heroes

위 혹은 아래에 있어도 가까워도 멀어도
내가 당신 바로 곁에 있을게요
팔을 활짝 벌리고 여기에 서 있을게요
더 이상 영웅이 없을 때

And through it all And through it all
When you're tired and you stumble I will carry you
When starlight falls, my love will guide you home
You'll never be alone
When there are no more heroes

그리고 모두 다 지나가고 이겨내요
당신이 지치거나 비틀거릴 때에 내가 당신을 데리고 갈게요
별빛이 떨어지면 내 사랑이 당신을 집까지 안내해 줄거에요
당신은 절대 혼자 있지 않을거에요
더 이상 영웅이 없을 때에도

It was you who showed me how brought me back to glory
Through hopelessness and darkest days
It was breath you gave me

나를 찬란함으로 다시 데리고 가는 것을 보여준 것은 당신이었어요
희망이 없는 어두운 날들을 헤치고
당신이 내게 준 것은 숨결이었어요

And through it all And through it all
When you're tired and you stumble I will carry you
When starlight falls, my love will guide you home
You'll never be alone
When there are no more heroes

그리고 모두 다 지나가고 이겨내요.
당신이 지치거나 비틀거릴 때에 내가 당신을 데리고 갈게요
별빛이 떨어지면 내 사랑이 당신을 집까지 안내해 줄거에요
당신은 절대 혼자 있지 않을거에요
더 이상 영웅이 없을 때에도

내가 영웅이 되고 싶다...