본문 바로가기

Hear Me...

앨범: 레오나 루이스 Leona Lewis (Spirit, 2008) - Bleeding Love (괴로운 사랑)




By Leona Lewis (레오나 루이스)



Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

 

사랑으로부터의 흐름을 막기 위해서
난 고통이 필요하지 않았어요
한번 혹은 두 번은 괜찮아요
그것은 모두 헛된 것이었어요
시간은 지나가기 시작해요
그것을 알기도 전에 당신은 얼어버리죠


But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy


하지만 뭔가가 일어났어요
당신과 함께 했던 그 처음의 시간 동안 말이죠
나의 심장은 땅 속으로 녹아내려요
진실된 무언가를 찾기 위해서예요
그리고 모든 사람은 주위를 살펴보죠
내가 미쳐간다고 생각하면서요


But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein that I keep on closing
You cut me open and I


하지만 난 그 사람들이 뭐라고 하든 상관없어요
난 당신과 사랑에 빠져있거든요
그들은 나를 떼어내려고 노력하죠
하지만 그 사람들은 진실을 몰라요
나의 심장은 혈관에 의해서 손상되었어요
당신은 나를 뜯어보고 그리고 난


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


계속해서 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑
계속, 계속해서 고통스러운 사랑
난 계속 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑
계속해서 피를 흘려요
당신은 나를 뜯어보았어요


Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling


듣지 않으려고 노력하면서
하지만 그들은 너무 크게 말하죠
그들의 꿰뚫는 것만 같은 목소리는 나의 귀를 채워요
나를 의심으로 가득 채우도록 노력해봐요
하지만 난 그 목표가
추락을 막는다는 것을 알아요


But nothing's greater
Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I'm going crazy, maybe, maybe


하지만 아무것도 더 멋지진 않아요
당신의 포옹과 함께 오는 흥분보다 말이죠
그리고 외로운 이 세상에서
난 당신의 얼굴을 보아요
하지만 내 주위에 있는 모든 사람들은
내가 미쳐가고 있다고 생각하죠, 아마도, 아마도요


But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


하지만 그들이 뭐라고 하든 난 상관없어요
난 당신과 사랑에 빠져 있잖아요
그들은 나를 떼어내려고 해요
하지만 그 사람들은 진실을 몰라요
나의 심장은 혈관에 의해서 손상되었어요
내가 계속 닫으려고 하는 혈관에 의해서 말이죠
당신은 나를 뜯어보았고, 그리고 나는


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open

 

계속해서 피를 흘려요
계속해서, 계속 피를 흘리는 사랑이에요
난 계속 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑이에요
계속 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑이에요
당신은 나를 뜯어보았어요


And it's draining all of me
Oh they find it hard to believe
I'll be wearing these scars
For everyone to see
I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


그리고 그것은 나의 모든 것을 배출하고 있어요
오, 그들은 그걸 믿기 힘들다는 것을 알 거예요
난 그 상처들을 간직할 거예요
모든 사람들이 보도록 말이에요
그들이 뭐라고 하든 난 상관없어요
난 당신과 사랑에 빠져있잖아요
그들은 나를 떼어내려고 해요
하지만 그 사람들은 진실을 몰라요
나의 심장은 혈관에 의해서 손상되었어요
내가 계속 닫으려고 하는 혈관에 의해서 말이죠
당신은 나를 뜯어보았고, 그리고 나는


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


계속해서 피를 흘려요
계속해서, 계속 피를 흘리는 사랑이에요
난 계속 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑이에요
계속 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑이에요
당신은 나를 뜯어보았어요


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love


계속해서 피를 흘려요
계속, 계속해서 고통스러운 사랑
난 계속 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑
계속해서 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑
당신은 나를 뜯어보았어요. 그리고 나는
계속 피를 흘려요
계속되는 고통스러운 사랑이에요

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
엄청나고 뛰어난 가창력, 노래 엄청나게 정말 잘 하는 레오나 루이스입니다. ㅋㅋㅋ